16 tammikuuta 2013

☆ look how they shine for you

 Viime yönä tuli kiitettävästi valvottua ensin kahteen ja sitten heräilin aika tarkalleen tunnin välein puolitokkurassa tarkastamaan pentublogin. Valvominen oli turhaa, sillä lapset putkahtivat maailmaan vasta aamuyöstä. Kolme urosta, kolme narttua, mikä on jakona oikein mainio. Minulla on pelko enkä pääse siitä eroon, mutta kaikki näyttää valoisalta. Toivon, että kuka ikinä tätä lukeekaan pitää peukkuja pystyssä sen puolesta, että yksi tyttö noista olisi luonteeltaan meille - tai no minulle - sopiva.
 
look at the stars
look how they shine for you
and everything that you do
 
Itse olen jo vahvan valintani tehnyt, tahattomasti tietenkin, mutta kuten aikaisempienkin pentueiden kohdalla, se suosikkilapsi valikoitui aivan heti syntymänsä jälkeen. Haistan heti, jos jossakussa on Sitä Jotain. Ja olen vakaasti sitä mieltä, että tämä pentu on Se Oikea. Minun pentuni, se onnen tähtien alla syntynyt timanttilapsi. Jos ei ole, niin sitten olen tehnyt elämäni pahimman virheen. Enää saan rukoilla, että oikea pentu löytäisi minun luokseni, että siitä kasvaisi juuri sellainen kuin pitäisikin. Tällä hetkellä kaikki on hyvin, itkettää, mutta ei pelosta tai surusta.
 
Loistaisivatko ne tähdet viimeinkin minun takiani?

Ei kommentteja:

Lukijat

Sisällön tarjoaa Blogger.